Wednesday, April 22, 2009

-AdeH-

Posted by olen at 6:06 PM
aduh.... Bila aku tahu aku dapat tag ni.. tension gak aku...
aku dapat tag dari 2 owng sekali ha... kek za aka eus ngan kak eis...adeh...
huh....kak za sajer je bagi tag ni ek??? aku baru je tnya dier mcmana nak kuwus...TUp..tup... petang dier dah bagi tag ni....huwarghhhhhh....!!!! tunggu kak za......
JOM la kiter tengok kepurusan nyer ....

1) Berapakah berat anda sekarang dan juga ketinggian anda?
berat??? aduh.. malu la pulak nk kaborkan ni...huhuh skrng dah naik giler.. dlm 6tot.... (aku tulis nombor ni dalam tangisan....) tinggi lak... aku lupa la.. tapi sedang2 la... x sesuai ngn berat aku...hampeh..

2) Berat yang paling tinggi dalam sejarah anda? Usia anda pada masa itu?
paling berat sekarang la!!!!! kuar air mata ni citer beb!!

4) Berat yang paling rendah yang pernah anda dapat? Usia anda pada ketika itu?
Time ni la yang aku suker sgt... kecik n comel je aku... huhuh masa aku kolah menengah n smpai umur aku 20thn.. berat aku mantain je 44-45 x akan lebih ke 45....aku mahu balik berat ku itu...!!!!

5) Anda pernah setai program pelangsingan? Nyatakan kejayaan anda?
x ader la pulak...!! sebab aku mcm x cayer jer!!!

6) Apakah diet yang anda ambil untuk memiliki berat anda yang paling rendah?
masa slim2 dulu x ader lak diet..... maybe sbb dulu aku aktif sukan kot... skrng punya diet mcm2 aku buat... salah satu aku aktif dalam POCO2...hahhahahahah...

27) Apakah yang menyebabkan berat anda naik mendadak?
apa lagi.. msa bajer kolej kwn2 aku hasut suh makn... pastu suh tido lak.. kaco2.. tgh mlm pun mkn lagi..aduh.... ha lagi satu masa aku pratikal kat watan(opis eus.)downg pun ajak aku mknnnnnnnnjee....

28) Apakah target anda untuk kurus selepas ini ?
ader!!!! aku mahu jadi 45 balik.. boleh ker?? aku mahu kurus time kahwin.. n selamanYA!!!

29) Miliki gambar anda dulu dan kini?
masih ader.. tapi perlu di scan... nanti lor :D

30) Sila upload ok?
Nanti akan di upload ok??tguuuu.....

ermmmm... skrang aku mau cari owng yang HARUS menjawb tag ini..
-suezen
-sara
-ynaa
-seha
-akak kuin
-n sesape jer ...

1 comments on "-AdeH-"

s a r a on April 22, 2009 at 8:04 PM said...

hehe
kelaka la plak part sampai mengalir air mate wanita mu itu duhai olen..
ngeee~
nanti sara jawab ok??
tengs anyway olen!!