Friday, September 11, 2009

~ BerbuKa PosA ~`

Posted by olen at 12:51 AM 3 comments Links to this post

erm..... cam pelik je kan...
tiba2 je pic kat atastu.... tula waroeng penyet...!!
nak cite yang semalm aku berbuka posa disana..
tunang aku, yat dan din.... ni la tmpat yng jauh yang kami g setakat ni tuk berbuka posa!!
dah la lambat sampai nk cari pulak 1 hal..
nasib baik la dah booking...
dah lama dah aku perhatikan waroeng penyet ni di tenet...
sekadar melihat je la.. tu pun bila masa aku
mcm menarik.. terliur pulak.....
dan dh byk kali juga la aku ajk tunang aku g..
tapi usul aku ditolak sementah2nya tnpa di pertimbangkan... benci..
alsannya dier kater mesti x sedap....
semalam aku ym dgan sue tnya mengenai maknan disana
sedap kater nyer... Pedas...
tu yang aku suker tu..pedas2 :D...
apa alasan yang aku nk bg ni...
aduh pening ni...
so aku pun ambik la pic yang aku ambik kat tenet n mms kat dier...
heheheh bg dier terliur sikit
dier balas msg aku...
mcm menjadi je perangkap ku :P
pastu aku pun ayt2 la..
kebetulan gaji aku dah masuk....
so dier pun SETUJU..
yeyeyeye!!
so aku pun booking tuk 4 owng sbb yat n din ikut tuk teman kan
kiterowng..... memeriah kan suasana...
mmg jauh tui ngn jaln jem... ngn mcm2 masalah semlm..
sampai2 lama gak la nk tunggu makanan sampai
kterowng berbuka dengan kurma n air liur je dulu :D
beli sampai mknan semua diam....
petapa khusyuk nyer aku tgok din n tunang aku mkn
peh!!! selamat doeng kater sedap...
kalo x dah kema maki aku agak nyer....hehehehe.....

ni la yang aku order... ayam penyet..


ni makanan yang telah diorder..


ni gulai ayam...ermm sedap tau..


ni aku n yat semasa tunggu mkanan sampai :D








ta.......ra....................!!!!!!!!!
ni la pic yang dasyat......
mmg banyak kiterowng order semalm...
tengok la apa jadi pas makan
hahahahahaahahah






jgn tiru aksi begini.......








~ update ~

Posted by olen at 12:01 AM 1 comments Links to this post
ermmm.. bz tuui aku....
bz ngan kursus la... ngn buletin la.. ngam 5s la.. ngan game la.. heee
tapi tekanan pn yer.. sbb aku dah x leh dah on9 facebook sambl uat keja
bhgian it dah slowkn.... huwarghh..
bulan lepas aku g kursus induksi kat bagan lalang
pergh ketih giler... byak tui pengalaman di sana..
tapi plaman yng x dapat aku lupakan masa lawan main tarik tali
pergh... SUmpah aku ckp mmg sakit bdn giler..
masa tali kiter di tarik owng mmg rasa tercabar...
tapi apakan daya kiterowng kalah juga..huhuh
sbb kami semua kecil2 belaka :P perasan tui...
ni video aku masa ucapan awm...
giler kelakar!!


video

balik dari kursus kena lak uat 5s...

ha?? apa 5s tu?? kowang nk tahu??

aku pun x seberapa tahu pun yang aku tahu 5s tu

1. sisih

2. sUsun

3. sapu

4. sEragam


5. sentiasa Amal
tu jer yang aku tahu :d
sbb aku x ikut masa downg g dengar taklimat tu.. aku g kursus..
balik2 je tahu kena buat 5s.. pastu dier bahagikan zon lak...
zon aku zon kuning..
aku pun buat la apa yng downg suruh.. so ini la hasil kat tempat aku..

ni tong sampah aku... siap ader parking lagi tuk dier


ha ni la rak kasut... hehehh


ni barang2 atas meja aku.. ader parking... kuning je semua :P


ni la benda yang penat aku buat... dalam laci aku...