Friday, September 11, 2009

~ BerbuKa PosA ~`

Posted by olen at 12:51 AM

erm..... cam pelik je kan...
tiba2 je pic kat atastu.... tula waroeng penyet...!!
nak cite yang semalm aku berbuka posa disana..
tunang aku, yat dan din.... ni la tmpat yng jauh yang kami g setakat ni tuk berbuka posa!!
dah la lambat sampai nk cari pulak 1 hal..
nasib baik la dah booking...
dah lama dah aku perhatikan waroeng penyet ni di tenet...
sekadar melihat je la.. tu pun bila masa aku
mcm menarik.. terliur pulak.....
dan dh byk kali juga la aku ajk tunang aku g..
tapi usul aku ditolak sementah2nya tnpa di pertimbangkan... benci..
alsannya dier kater mesti x sedap....
semalam aku ym dgan sue tnya mengenai maknan disana
sedap kater nyer... Pedas...
tu yang aku suker tu..pedas2 :D...
apa alasan yang aku nk bg ni...
aduh pening ni...
so aku pun ambik la pic yang aku ambik kat tenet n mms kat dier...
heheheh bg dier terliur sikit
dier balas msg aku...
mcm menjadi je perangkap ku :P
pastu aku pun ayt2 la..
kebetulan gaji aku dah masuk....
so dier pun SETUJU..
yeyeyeye!!
so aku pun booking tuk 4 owng sbb yat n din ikut tuk teman kan
kiterowng..... memeriah kan suasana...
mmg jauh tui ngn jaln jem... ngn mcm2 masalah semlm..
sampai2 lama gak la nk tunggu makanan sampai
kterowng berbuka dengan kurma n air liur je dulu :D
beli sampai mknan semua diam....
petapa khusyuk nyer aku tgok din n tunang aku mkn
peh!!! selamat doeng kater sedap...
kalo x dah kema maki aku agak nyer....hehehehe.....

ni la yang aku order... ayam penyet..


ni makanan yang telah diorder..


ni gulai ayam...ermm sedap tau..


ni aku n yat semasa tunggu mkanan sampai :D








ta.......ra....................!!!!!!!!!
ni la pic yang dasyat......
mmg banyak kiterowng order semalm...
tengok la apa jadi pas makan
hahahahahaahahah






jgn tiru aksi begini.......








3 comments on "~ BerbuKa PosA ~`"

eis on September 11, 2009 at 1:58 AM said...

wah..pi makan jauh2 kat ne tu? (macam ada hati)

suezensuzanna on September 13, 2009 at 6:59 PM said...

wahhh....nasib baek dorg suke makanan tuh kan olen..kalo x ..sia2 je kiter dua kene maki:D

olen on September 14, 2009 at 1:59 AM said...

kak eis:
g la.. sedap kak eis

sue: heheheh hahahh tahu x per sue...
tidak kalo balik umah jwbnya besar la telinga kiter sue :D