Friday, September 11, 2009

~ update ~

Posted by olen at 12:01 AM
ermmm.. bz tuui aku....
bz ngan kursus la... ngn buletin la.. ngam 5s la.. ngan game la.. heee
tapi tekanan pn yer.. sbb aku dah x leh dah on9 facebook sambl uat keja
bhgian it dah slowkn.... huwarghh..
bulan lepas aku g kursus induksi kat bagan lalang
pergh ketih giler... byak tui pengalaman di sana..
tapi plaman yng x dapat aku lupakan masa lawan main tarik tali
pergh... SUmpah aku ckp mmg sakit bdn giler..
masa tali kiter di tarik owng mmg rasa tercabar...
tapi apakan daya kiterowng kalah juga..huhuh
sbb kami semua kecil2 belaka :P perasan tui...
ni video aku masa ucapan awm...
giler kelakar!!


video

balik dari kursus kena lak uat 5s...

ha?? apa 5s tu?? kowang nk tahu??

aku pun x seberapa tahu pun yang aku tahu 5s tu

1. sisih

2. sUsun

3. sapu

4. sEragam


5. sentiasa Amal
tu jer yang aku tahu :d
sbb aku x ikut masa downg g dengar taklimat tu.. aku g kursus..
balik2 je tahu kena buat 5s.. pastu dier bahagikan zon lak...
zon aku zon kuning..
aku pun buat la apa yng downg suruh.. so ini la hasil kat tempat aku..

ni tong sampah aku... siap ader parking lagi tuk dier


ha ni la rak kasut... hehehh


ni barang2 atas meja aku.. ader parking... kuning je semua :P


ni la benda yang penat aku buat... dalam laci aku...

1 comments on "~ update ~"

yAtie -sB- on November 18, 2009 at 10:24 PM said...

bz ngan 5 S yep :]
hik..hik..
btlakat BKP lak :P