Tuesday, August 25, 2009

+ Ermmm........ +

Posted by olen at 12:48 AM
dah Lama aku x Update blog ni yer....
n Dah lama juga la aku x melayan blog kekawan...
maaF kepaDa semua Yer...
aku BZ dan tersaGat la bz....
buletin la.. 5S la.. Kursus la...
macam2....
dan macm2 la yng aku nk citerkan ni :D
erm....
mula2 citer pasal
'MY LOVE BESDAY'
10/8 aritu besday dier...
tapi sayang aku x dpt nak smbut ngan dier sbb aku kena g kursus..
huwarghhhhhhhhhh!!!!!!!!
dah la masa besday aku pun aku kena BTN...
So untuk tidak Mengecewakan dier dan aku... aku telah uat sUPRISE Cupcake utk dier....
walau pun dier ingat ex gf dier yang bagi..... menyampah tui....!!!! nama orng buat kek tu jer sama ngn ex dier.... dah perasan ex dier yang bg....
tOKANAN aku....
kOWang layan la pIC ni!!


ni la cupcake yang aku uat suprise tu dier??

cantik tak??

SERIOS dier terkejut giler.....

n dier pun x sangka aku akn bg kat dier....

aku berjayA!!!!!!!

dan dier bagi ayat yang menyentuh Perasaan ku

wakakakaak

2 comments on "+ Ermmm........ +"

LorLipOp ProPerties on August 25, 2009 at 6:16 AM said...

puase2..
mane bleh xpuase..

hehe~

yAtie -sB- on August 27, 2009 at 1:49 AM said...

hurmm..nyummiesnye cupcake tu..
sure ur lover suke kn..
msti die pencita laut ek?
ade udng..ikan..sotong..
ke kaki pancing??