Tuesday, April 14, 2009

++TaG++

Posted by olen at 5:11 PM
x ader per nk update ler... ermmm aku ambik tag dari kak za ler....boleh ker??

1. Bekas kekasih saya adalah
- ermmm ramai ler..hheheh.. yang last dak satu kolah masa dulu..

2. Saya sedang mendengar
- lagu YUNA dari blog page saya...hehehe

3. Mungkin saya patut
- makan... LAPOR la... dah la hujan pagi2 ni...

4.Saya suka
- bila main game... dan tido... POCO2 suka gak ahaks..

5.Sahabat-sahabat baik saya
- kwn2 di opis..kwn2 masa posting..kwn2 masa d kolej n kolah...

6.Saya tak paham
- kenapa saya x paham.....kui..kui..

7.Saya kehilangan
- hp pertama yang tunang ku hadiah kan....sedih nyer.. sampai jumpa bomoh tau :(( :((

8.Ramai yang berkata
- saya sudah GEMUK!!!termasuk la eus!!

9.Makna nama saya
- x tahu la... Berkaitan pantai kot.. yang aku tahu nama aku diberi oleh abg aku sempena cite kartun
'IKAN DUYUNG' marina...hahahah ader ke patut...

10.Cinta itu adalah
-indah,pahit,duri,bahaya,sonok, macm2 ada...

11.Di suatu tempat, seseorang sedang
- merindui aku n mencintai aku...yeker??

12.Saya akan cuba
- KURUS KAN BADAN KU!!!

13.Ayat SELAMANYA membawa maksud
- ‘aku akn mencintainya SELAMANYA......

14.Telefon bimbit saya
- Nokia E66

15.Bila saya terjaga dari tidur
- aku akan berkater..Arghhh!!!!! malas nk g keja!!!

16.Saya paling meluat apabila
- tgok muka owng yang menyakitkan ati aku...

17.Pesta/Parti adalah
- tempat berhibur...

18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah
- Anak arnab n kucing....

19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah
- zaman kolah..rase nk blk time tu skang gak!!!

20.Hari ini
- hari Rabu la..!.

21.Malam ini saya akan
- blk umah dan POCO2 bersama kawn2...yeyeyeey

22.Esok pula saya akan
- biasa la bagun pagi je g koje.... adeh...

24.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini
- Alamk...tembab ke muka aku??dah gemuk lagi ker?? ish..ish!

25.Pusat membeli-belah atau arked permainan
- tempat aku menderma uit ari jumaat..

26.Makanan Barat atau Jepun
- makanan barat aku makn la... ko lo yang suhshi tu.. x heran aku.. sbb bau je nk tmuntah..heheheh...

27.Bilik yang terang atau gelap
- gelap!

28.Makanan segera adalah
- mee segera la...huhhhu

29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
- love u n miss u...heheh

30.- suSiapa yang anda nak Tag?
- suezen,Ynaa,haizi(bobob), sara n sesape jer yang nk uat :D

2 comments on "++TaG++"

| KUNYIT | on April 14, 2009 at 8:01 PM said...

nampak sgt kopipes.. no 23 pn xdak gak ker? ekekeke...

s a r a on April 21, 2009 at 2:37 AM said...

dear...
sara yg anda nak tag tu sara mane ek??
ehehe
pasan lak sara yg neh...hoho