Monday, May 4, 2009

- TaG dari sAra -

Posted by olen at 6:57 PM
Ni dapat tag dari sara... amboi melawn yer dier :P
biasa la nama pun sara punya suker kan??....hehheeheh

1. Kalau anda jadi orang terkaya di dunia?
saya nak balas jasa mak n ayah saya.... dowang x payah keja lagi... duk umah goyang kaki..heheh

2. Kalau anda jadi orang terseksi di dunia?
saya??? seksi ker?? saya pun x tahu apa tu seksi.. x mo la seksi yang dedah body :P

3. Kalau anda perlu terjun tingkat ke-100 untuk membuktikan cinta anda?
Kena ker?? rasa tak kot.. sbb BUAH HATI saya x akan suruh saya lakukan ...heheeh

4. Kalau orang kata blog anda teruk nak mampus!eh??
Ermm... bagi saya dah cukup nice dah ni... bak kater sara 'sara punyer suker..la!! kahhkahh...

5. Kalau keluarga anda yang menentukan teman hidup anda. Kira perkahwinan yang ditetapkan keluarga lah?
kalo laki tu bagus... dan yang terbaik..saya akn terima dengan hati terbuka..

6. Kalau tiada lagi hari esok?
kiter g la lusa...tulat...maklat..minggu depan

7. Kalau orang yang anda benci berada di depan anda?
saya uat taktahu la... malas nk layan....

8. Kalau anda berpeluang masuk Fear Factor dan makan benda2 pelik?
Mesti cuba.. NAK MENANG!!

9. Kalau ibubapa anda tiada pada pagi esoknya?
oo..... dowang g pasar..

10. Kalau anda berjumpa dengan orang artis/selebriti yang paling anda minati? Nyatakan nama artis/selebriti tersebut.
saper ek???????

11. Kalau diberi lesen untuk membunuh, siapa yang akan anda bunuh?
Membunuh???? saya nak bunuh....saper yng nak bunuh saya.. bolh ker??

12. Kalau orang kata anda kacak/cantik?
x la.. biase je...heheheh...tima kasih..(tersipu2 pipi merah n hidung n buntot kembang..wakaka!!)

13. Kalau anda ada penyakit AIDS pada usia yang muda?
YA ALLAH... jauhkan la....

14. Kalau anda berpeluang menikmati makan malam yang romantik?
Akan saya tidak sia2kan....

15. Kalau anda terpaksa mengorbankan cinta anda untuk orang lain?
akan saya terima dengan tabah... walaupun x tabah la...

16. Kalau anda memenangi anugerah?
Alhamdullilah..... saya la owng paling hapy giler di dunia ni.. :D

17. Kalau anda berpeluang mengahwini bangsa asing?
x mo la... nak owg MELAYU gak...heheh mcm tunang saya :D

18. Kalau anda terpaksa berpisah dengan orang tersayang?
kalo kejap x pe...x mo lama2 ..heheheh

19. Kalau ramai yang tidak puas hati dengan anda kerana mereka cemburu dengan anda?
saya buat bodo je... lagi saya akan buat mereka rasa cemburu...kuikuikui....

20. Mengenai orang yang tag kamu ni?
Sara.... dia cantik...baik walaupun baru je kenal...peramah..friendly....saya sgt suka kwn ngn dier....
yang penting..SARA PUNYER SUKER LER .....

21. sy nak tag
eus aka kak za
ynaa
suezen
kak eis
cik boo

2 comments on "- TaG dari sAra -"

suezensuzanna on May 4, 2009 at 8:44 PM said...

wah kene tag lagi..kui kui:D

| kunyit a.k.a. eus | on May 4, 2009 at 9:53 PM said...

nnt ku jwb! bz.. lg pn tenet DC manjang! BUHSAN la... huhu..