Wednesday, June 17, 2009

+aKu x akan bising kater Panas..+

Posted by olen at 11:49 PM



arini aku dapat bunga kipas aku... dikenali mini fan...
so cute.... comel sgt2..

lepas Ni kalo opis aku yang besar ni ader masalah aircond.....
x perlu la aku terkinja2 kepanasan....
aku dah ader teman baru yang boleh uat aku sejuk....

jgn main2 walaupun saiz kecik...
tapi terasa angin nya tau....

8 comments on "+aKu x akan bising kater Panas..+"

eis kamil on June 18, 2009 at 10:02 AM said...

1. waa layout lawa. akak pun hampir tertukar ke layout ini hari tu.

2. itu kipas kan..sgt cumil! eh daun dia tu boleh bergerak tak?

olen on June 18, 2009 at 5:08 PM said...

hheheheh.... jgn jelous ya :P
layout akak dah lawo lor..

yap... kipas la kak...
daun nya.. la berfungsi mengipas saya bila panas :P

suezensuzanna on June 18, 2009 at 8:58 PM said...

olen olen...takkan terkinja2 kot kalo xder ekon??lagi panas lahhh:D

olen on June 18, 2009 at 11:30 PM said...

iyer la... panas tau kalo kat sini x ader aircond.....

dah la ramai kat sini :P
sekarng dah ader bunga kipas :P
jgn jelous :P

limah janda said...

wahhh nk kena beli satu ni.. mana akak beli ni?? bilik kiter panas giler!!

olen on July 13, 2009 at 8:35 PM said...

heheheh.....
kat lowyat ader ler
:D

Tergagah on August 17, 2009 at 8:26 AM said...

leh tanya ... adakah ianyer menggunakan power usb

olen on August 25, 2009 at 12:41 AM said...

yes...usb pun leh....
bateri pn leh