Wednesday, June 17, 2009

+aKu x akan bising kater Panas..+

Posted by olen at 11:49 PM



arini aku dapat bunga kipas aku... dikenali mini fan...
so cute.... comel sgt2..

lepas Ni kalo opis aku yang besar ni ader masalah aircond.....
x perlu la aku terkinja2 kepanasan....
aku dah ader teman baru yang boleh uat aku sejuk....

jgn main2 walaupun saiz kecik...
tapi terasa angin nya tau....

8 comments on "+aKu x akan bising kater Panas..+"

Anonymous said...

1. waa layout lawa. akak pun hampir tertukar ke layout ini hari tu.

2. itu kipas kan..sgt cumil! eh daun dia tu boleh bergerak tak?

olen on June 18, 2009 at 5:08 PM said...

hheheheh.... jgn jelous ya :P
layout akak dah lawo lor..

yap... kipas la kak...
daun nya.. la berfungsi mengipas saya bila panas :P

suezen on June 18, 2009 at 8:58 PM said...

olen olen...takkan terkinja2 kot kalo xder ekon??lagi panas lahhh:D

olen on June 18, 2009 at 11:30 PM said...

iyer la... panas tau kalo kat sini x ader aircond.....

dah la ramai kat sini :P
sekarng dah ader bunga kipas :P
jgn jelous :P

limah janda said...

wahhh nk kena beli satu ni.. mana akak beli ni?? bilik kiter panas giler!!

olen on July 13, 2009 at 8:35 PM said...

heheheh.....
kat lowyat ader ler
:D

Tergagah on August 17, 2009 at 8:26 AM said...

leh tanya ... adakah ianyer menggunakan power usb

olen on August 25, 2009 at 12:41 AM said...

yes...usb pun leh....
bateri pn leh