Thursday, December 10, 2009

- akhIRnya -

Posted by olen at 5:41 PM
Alhamdulilah...............
akhirnya aku selamt di ijab kabul kan pada 4/12/09 Jumaat
masjid di sri rampai...
Sekarang aku dah bergelar isteri kepada Muhammad Zulkarnaen....
Semoga hubungan kami berdua kekal ke dunia dan akhirat, sepanjg zaman..
Semoga aku menjadi seorng isteri yang soleh dan baik...
Menjadi seorng ibu yang soleh dn menjalan kan tugas nanti...
Amin...
Terima kasih saya ucapkan kepada yng hadir dan memeriahkn suasana majlis saya..
kawn kolah rendah, kolah menengah, kawn fb, kawn blog...
terima lasih yer.. Mintak maaf jika layanan tidk memuaskan...
mcm x caya lak aku dah kawen bebbbb!!!!!!!!


ni masa hari pernikahan aku
(04.12.2009)

3 comments on "- akhIRnya -"

ILA HonEyBuNNy on December 11, 2009 at 9:26 PM said...

SElamat pengantin baru...semoga bahagia selalu ;-)

SHAHRUL HAIRY DOT COM on December 15, 2009 at 6:52 PM said...

TAHNIAH!! selamat pengantin bawuu.. :)

suezen on December 23, 2009 at 7:03 PM said...

owh..olen syg..selamat pengantin baru..moga kekal ke anak cucu k:)...