Monday, February 21, 2011

+ BloG keMbaLi +

Posted by olen at 5:46 AM
Assalammualaikum.......
yuhuuuuuuuuu semua....

Lama betui aku x update blog ni..
sampai terlupa yg aku punyai blog sendiri..
Ni pun teringat bila akak ipar ku sentiasa update blog nyer :D
Baru aku sedar yang aku ni ader blog... hehhehhe.....

Pada tahun yang baru ni walaupun dah bulan 2..
aku masih berharap agar tahun ini, tahun yg akn mem buat kan aku lagi bahagia..
Membuat aku, En somi, dan keluarga ku bahagia dengan kehadiran insan yang 'baru'...
Mesti kowang pelik kan saper la insan yng baru tu kan?? hehhhe

tunggu kehadiran nyer nanti... n pic yang akan ku upload kn..heheeh :D


ini la pic terbaru saya n en somi

4 comments on "+ BloG keMbaLi +"

suezen on February 23, 2011 at 12:34 AM said...

tuudia...poyut dh bosar!!...anak x suke bloggin lah tuh..tu yg x update blog tuh

εïз .y a t i e.sb. εïз on February 23, 2011 at 5:03 PM said...

selamat kembali berblogging~
he he he..
sgt comel pn olen skang...
tak sabar nk tgok org baru itu..
pasti comel mcm mama die..

olen on March 26, 2011 at 2:45 AM said...

cik yatie: heheeh sama la.. tq.. nanti cik yatie dtg tgok yer..

sue:aha la sue.. agak nyer.. hhehehhe

olen on March 26, 2011 at 2:45 AM said...

cik yatie: heheeh sama la.. tq.. nanti cik yatie dtg tgok yer..

sue:aha la sue.. agak nyer.. hhehehhe