Thursday, February 26, 2009

++Dah tua LA++

Posted by olen at 12:56 AM
Pada tanggal 14 feb 2009
umur aku makin meningkat ke-- hehehe...
x leh habak lor :P
Happy besday to me...
happy besday to me...!!!
hope apa yng di hajati akan tercapai la ek..
thank 4 seMua yang wish kat aku....
nak jumpa x leh...
aku g kursus BTN.....
sedih nya tahun ni aku x leh nak raikan besday ku..
huwarghhhhhhh....
atlest kat btn ader gak member aku yng wish n mengingati aku...
thank all.............
balik dari kursus aku dapt hadiah yg amat berharga bg aku...
hadiah tu kaler pink lagi tau...
so sweet..kahakah (gelilak dengar ayat ni)
thank honey walau pun hadiah tu sbenar nya
dirncng tuk di buat hantaran nanti :P
honey tahu yang aku ni x sabor nk benda tu...
hehehh kamu amat memahami aku...
LOVE U all.....
(baru n post.. bz la g kursus jer :D)

4 comments on "++Dah tua LA++"

suezen on February 26, 2009 at 8:52 PM said...

epy belated besday..terlalu lambat ka??:)

olen on February 26, 2009 at 11:49 PM said...

belum lagi sayang.... thank ya :*

kuin on March 1, 2009 at 11:52 PM said...

happy blated bday olen.. semoga bahagia dan gembira2 selalu.. :X

Anonymous said...

hapy belated besday olen cygg