Thursday, February 5, 2009

++yerLa Update-uPdate++

Posted by olen at 10:08 PM
heheheehehh...
yerla2 saya update k??
huhuh33....

malas n bz lor...
x ader apa yang nak diceritakan lor....
tapi x per aku citer gak....
masa cuti cina aritu...
aku, my luv, din, yat, ader bro, ader sis n ank downg tu...(x tahu nama huhuu)
g dinner kat bagan lalang :D
dap nyer mkn bakar2..
tapi kiterowng sampai2 jer
owng dah ramai... dah penuh giler kedai tu
siap ader yang dah booking lagitu...
TEKANAN!!!

tungu nyer tunggu dapat gak meja
so lepas tu g la pilih seafood tuk d mkn...
ader udang.. sotong... ikan pari.. terubu... nyam2
x sabor nyer nak mkn..

lama gak la tunggu nk dekat sejam la..
sbb ramai giler...

sampai je mkanan kiterowng.... mamt tu tercengang2
sbb nyer meja kiterowng x ckup tuk letak mknan
hahaahhah
kelakaor giler....
hahahahaah........makanan mcm 10owng mkn...huuh3

ni la tempat yang ku cakapkan di Bagan Lalang.... Nama dier Senandung Malam...




ni la saya n mu luv....:D



ni kawn kiter owng... yat n din






pic makanan dah habis jer :D.... x sempat nk ambik pic mknan baru sampai.....semua dah lapor la... hahaahahah




2 comments on "++yerLa Update-uPdate++"

suezensuzanna on February 10, 2009 at 11:39 PM said...

wah....mkn kat bagan lalang....tak ajak pun....yummy:D...kuarge angkat dk c2..huhu

olen on February 22, 2009 at 7:19 PM said...

lor ye ker????
nanti leh kiter g k??