Monday, June 8, 2009

+ KURSUS PENGUKUHAN INTERGRITI SEKTOR AWAM+

Posted by olen at 5:30 PM
erm.......
dah lama aku x update blog ni...
windhu nyer..... jelous lak tgok kwan2 blog yang dapat menupdate blog setiap hari :(
ketiadaan aku di opis di sebabkan aku g kursus la...
aku pun pelik mcmana aku terpilih dalam kursus ni...
x 'intergriti' ker aku ni ?? heheheh......

kursus ni best tau....
dok kat hotel 5 star lagi...huhuuh...
mmg best la... penceramah pun x la mndatar sgt....
tapi yang paling best.....aku dapt kursus ni nagn
member kesayangan ku....
terlepas gak la rindhu nyer...
sebelum nak check out tu...
sempat la kiter owng celebrate 'besday hapzhoh'
ha menagis dier....
ingat yer kawan2
'kawan SamPai mAti'

ni pic si hap tahn nagis...
hahahaha....

aku nad n hap


ni la bilik aku n hap...
berterabur n megemas yer :P


ni pandangan dari ruang tamu...


kami Berempat...
aku, hap, kema, nad


ni Aku la... yang perasan :P






2 comments on "+ KURSUS PENGUKUHAN INTERGRITI SEKTOR AWAM+"

suezen on June 8, 2009 at 6:58 PM said...

wah...olen..best bilik tuhhhhhhhh

olen on June 10, 2009 at 1:10 AM said...

jom la... join :P