Wednesday, June 10, 2009

-WaYanG-

Posted by olen at 1:10 AM

lepas je habis kursus....
si awien yang baik hati ambik kiterowng...
pas2 g pudu g beli tiket kat bas kat hap....
pas2 tahu nk g mana kiter owng g la tgok wayang kat lesuire mall
lagi pun kang senng cik abg tunang nk ambik kan??
kiter owng pun tgok la citer JgN panDang BelankaNg CongKaK
walaupun dah 1/2 jam dah start malas nk tunggu la...
besH giler citer ni... mmg kelakar la.. si cat n lan uat lawak bodo...
cuma si pelakon apa ek nama dier??
yang pegang watak hantu raya tu... nama dier johan bin naib...hahahahah
kureng sikit la... cam x best dier berlakon..
tapi x tahu la kalo watak dier mmg kena jadi sengal2 ayam+ubi :D
dalam 5 bintang aku bg 4 la.. x leh byk2..
pas tgok wayang lepak la kat a&w sambil menunggu cik abg tunnag ni datng
ambik aku.... aku pun syok borak2 ngn hap n awin :D
tiba2 bunyi msg tut..tut...
cik abg tunang antor :syng tiket wayang jgn pndang belakang kul berapa??
aku pun balas la....
kenapa??
cik abg tunang antor : nak tgok ler .... kann dah kuar..
Arghhh!!! tidak.... nampak nyer aku kena tgok lagi sekali la....
nak ckp dah tgok takut terasa lak cik abg ni...
so aku pun g beli la tiket tuk tgok kali kedua nyer....
si hap n awin duk gelak kan aku....HAMpeH!!!
p/s: so tuk semua kawn2 tgok la citer jgn pandang belakng congkak... ter bukti best
giler.... sbb aku pun tgok 2 kali dalm masa sehari..huhuhh...

1 comments on "-WaYanG-"

suezensuzanna on June 10, 2009 at 2:33 AM said...

yeah..dh tgk pun:)..not bad kan