Thursday, April 8, 2010

~ yeyyye AKu nak Dating..~

Posted by olen at 12:29 AM
Bismilah..... celamat petang cemua....
arini akux bz pun..
Satu kijo pun x de.......
Apa keja aku nk carini ek...
pagi2 runtin aku cam biasa la..
sampai2 g pantry.. walaupun mknan x de
aku tetp lepak kat sana smpai la dah bosan.. hehehe...
tapi dlm minggu ni aku asyik bersarapan nasi lomak rm1
kat cafe baru buka kat opis aku ni..
sedap tui nasi dier..
di bungkus kecik2 ngn daun pisang..
musnahhh.... diet aku...
pas melepak d pantry aku smbung lepak d tmpat aku..
on pc siap2.. nak chating ngn my hubby...
hampa ati dier x on9... snyap lak huby ku ni
cpat2 ambik hp tengok...
Alamk... ader 1 miscal n 1 msg..
dari my hubby.. mesti dier marh nanti tepon x angkat...
aku pn buka msg...
terkejut bila tertulis...
'Nk g tgk wayg x cte stiletto'
sebiji ayat nyer.... mimpi aper lak huby aku ni..
mcm x cayer.... dier dh siap booking....
bila pikir2 balik aku tahu!!
sbb hubby aku suker tgok lisa Surihani.... ohh tidak dier mmg cantik....
kejelousan pulak nanti huby aku asyik tgok dier je..
arghh.....
tapi baru aku ingat heronye Farid kamil.. hehheh...
i like... x pe la u tgok lisa i tgok farid... hehehh..
pape pun thank abg ajak b tgok wayang so lomantik.....
nanti jalan berpegangan tagn nyer cayng.. hehehhh








2 comments on "~ yeyyye AKu nak Dating..~"

illafira on April 8, 2010 at 2:06 AM said...

wah best nye.. romantik gitu.. enjoy ..

munchie lovea on April 14, 2010 at 6:42 PM said...

cter ni sgt comel tau..hehehe..=)